Kohderyhmä: Oppilaat

Konekäännös auttaa ymmärtämään vantaa.fissä

Uutinen

vantaa.fi on nyt saatavilla konekäännettynä yli 100 kielelle. Konekäännös auttaa ymmärtämään sisältöjä erityisesti silloin, kun virallista käännöstä ei ole.

Helsinge gymnasium | Teemasivusto

Koontisivu

Helsinge gymnasium on ruotsinkielinen lukio Vantaan Tikkurilan suuralueen Helsingin pitäjän kirkonkylässä. Vuonna 2018 lukiossa opiskeli 138 oppilasta. Sisällöt saatavilla ensisijaisesti ruotsiksi.

Tikkurilan suuralue

Turvallisemman tilan periaatteet käyttöön kaikissa Vantaan kaupungin omissa tiloissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Tiedote

Turvallisempi tila on paikka, joka tarjoaa paikallaolijoille tunteen fyysisestä, henkisestä ja sosiaalisesta turvallisuudesta.

Osaamista ja osallistumista – lapset ja nuoret mukaan tekemään kestävämpää ruokakulttuuria avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Hanke

Hankkeen tavoitteena on nostaa ruokailuprosentteja ja samalla laskea ateriapalveluiden hiilijalanjälkeä sekä opettaa kestävän elämäntavan periaatteita lapsille ja nuorille.

Kaksoistutkinto mahdollistaa ammatillisten- ja lukio-opintojen yhdistämisen

Artikkeli

Jonna Asikainen valmistuu sekä yhdistelmäajoneuvon kuljettajaksi Variasta että ylioppilaaksi Sotungin etälukiosta. Jonna suorittaakin kaksoistutkintoa.

Työ- ja loma-ajat kouluissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Sisältösivu

Lukuvuoden 2023–2024 työajat ovat esiopetuksessa 10.8.–31.5., peruskouluissa ja lukioissa 10.8.–1.6. ja Variassa 1.8.–31.7. Löydät myös loma-ajat tältä sivulta.