Kohderyhmä: Lapsiperheet

Tähän listautuvat sisällöt, joille on merkitty kohderyhmäksi lapsiperheet. Sivustolla saattaa kuitenkin olla myös muuta lapsiperheille kohdistettua sisältöä.

Konekäännös auttaa ymmärtämään vantaa.fissä

Uutinen

vantaa.fi on nyt saatavilla konekäännettynä yli 100 kielelle. Konekäännös auttaa ymmärtämään sisältöjä erityisesti silloin, kun virallista käännöstä ei ole.

Työ- ja loma-ajat kouluissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Sisältösivu

Lukuvuoden 2023–2024 työajat ovat esiopetuksessa 10.8.–31.5., peruskouluissa ja lukioissa 10.8.–1.6. ja Variassa 1.8.–31.7. Löydät myös loma-ajat tältä sivulta.

Uutiskirjeen tilaus avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Asiointipalvelu

Kiinnostavatko oman asuinalueesi osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuudet? Haluatko tietoa ajankohtaisista tapahtumista ja kaupungin tarjoamista palveluista? Kiinnostavatko sinua kenties vantaalaisista tehdyt tilastot? Tilaa itseäsi kiinnostavat kirjeet suoraan sähköpostiisi.